Lieve mensen, geef even aan of je mee doet!
Ik ga niet voor 4 mensen bestellen.
Lieve mensen, geef even aan of je mee doet!
Ik ga niet voor 4 mensen bestellen.
Ik doe mee!! Moet alleen nog even beslissen wat ik allemaal wil bestellenOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
~ Stormur van de Walkant ~
Kijk!
Dat gaat de goede kant op
ik doe mee maar moet nog nameten, zet morgen mijn bestelling neer
Ik doe ook mee,maar ik denk dat ik in 2 keer ga bestellen,ik zal vanavond kijken wat ik wil en in welke kleur en dan prijs optellen,als het teveel is bestel ik in 2 keer(met de volgende ronde mee ) maar ik doe sowieso mee deze ronde!
Ik doe ook mee, wil eerst nog even goed denken over de kleur en wat nameten .
We hebben nog een week toch?
Hoe lang heeft er vorige keer gezeten tussen bestelling en levering trouwens, even voor het idee?
Even een vraagje tussendoor hoor
Mag je de kleuren van bijvoorbeeld de teugels zelf samen samenstellen, dus zelf een kleurencombinatie verzinnen?
Ik doe zeker mee, moet alleen nog even maat van zijn frontriem opmeten.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Is niet te zeggen hoe lang het duurt, hangt van de grootte van de bestelling af, ze moet immers alles maken, Tussen betaling en verzending moet je op zo'n 5 dagen rekenen.
Je kunt zelf kiezen uit de beschikbare kleuren die op de site aangegeven staat, dus daarmee je eigen kleurcombi maken.
www.crystal-carving.com
Ohhh, komt helemaal goed hier!!!!!!
Bestelling F6:
Geschlossener zügel V muster dunkelbraun/schwarz € 15.50
Sidepull-Nasenband dunkelbraun/schwarz , rundgeflochten €12.50
Stirnband mit Zierknoten und Fransen dunkelbraun/schwarz € 9.50
Sidepull-Nasenband, flachgeflochten rotbraun/dunkelbraun/weiß € 12,50
(totaal € 53,00) Maten geef ik nog door
Bestelling Elineke:
* Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz mit passendem Sidepull/Nasenband
en keelriempje in maat shettie (maar ik zal wel nog eens meten) en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?).
* Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa mit passendem Sidepull/Nasenband en keelriempje in maat shettie (ook dit ga ik eens meten) en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?).
* 2 kinriempjes in zwart
Bestelling Hester:
1 zugel V Muster Geschlossener Zügel, Standardlänge 3 Meter
( 2 x apfelgrun, 2 x dunkelgrun en 1 x schwarz) 15,50
HundeLeine bis 2,00 Meter Länge, inkl. 3 Metallringen und einem weiteren Karabiner zur Längenverstellung = 15,00 Euro
(kobaltblau und schwarz)
totaal: 30.50 euro
Bestelling Karianne:
Rundgeflochtene geschlossener ZĂĽgel, inkl. Snaps, dunkelgrĂĽn, dunkelbraun, schwarz, 18,50 Euro
Bestelling Gipsy Spirit (Marlous)
1 x Geschlossener zügel V muster, Standardlänge 3 Meter ,3 x dunkelbraun/1 x rotbraun/1 x beige € 15.50
1 x Ornamentstirnband 2, dunkelbraun/rotbraun/beige € 13.50 (maat geef ik nog door)
totaal: € 29.00
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Wanneer ten laatste moeten we onze bestelling doorgeven. Ik ben nu nog in tweestrijd of ik al dan niet kan met de financiële situatie. En ik moet nog meten.
Dit schreef ik 14/9
Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Maakt [size=99px]28/9 /07bestelling[/size] uiterlijk doorgegeven hebben
Oké, nog even bedenk en meet-tijd dus.
Het heeft even geduurd, maar ben eruit hoor, mijn bestelling zal ik even aan het lijstje toevoegen
Bestelling F6:
Geschlossener zügel V muster dunkelbraun/schwarz € 15.50
Sidepull-Nasenband dunkelbraun/schwarz , rundgeflochten €12.50
Stirnband mit Zierknoten und Fransen dunkelbraun/schwarz € 9.50
Sidepull-Nasenband, flachgeflochten rotbraun/dunkelbraun/weiß € 12,50
(totaal € 53,00) Maten geef ik nog door
Bestelling Elineke:
* Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz mit passendem Sidepull/Nasenband
en keelriempje in maat shettie (maar ik zal wel nog eens meten) en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?).
* Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa mit passendem Sidepull/Nasenband en keelriempje in maat shettie (ook dit ga ik eens meten) en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?).
* 2 kinriempjes in zwart
Bestelling Hester:
1 zugel V Muster Geschlossener Zügel, Standardlänge 3 Meter
( 2 x apfelgrun, 2 x dunkelgrun en 1 x schwarz) 15,50
HundeLeine bis 2,00 Meter Länge, inkl. 3 Metallringen und einem weiteren Karabiner zur Längenverstellung = 15,00 Euro
(kobaltblau und schwarz)
totaal: 30.50 euro
Bestelling Karianne:
Rundgeflochtene geschlossener ZĂĽgel, inkl. Snaps, dunkelgrĂĽn, dunkelbraun, schwarz, 18,50 Euro
Bestelling Gipsy Spirit (Marlous)
1 x Geschlossener zügel V muster, Standardlänge 3 Meter ,3 x dunkelbraun/1 x rotbraun/1 x beige € 15.50
1 x Ornamentstirnband 2, dunkelbraun/rotbraun/beige € 13.50 (maat geef ik nog door)
totaal: € 29.00
Bestelling Kim_S ( Kim Schuurbiers)
1x Flechtzügel rundgeflochten, geschlossen, Standardlänge 3 Meter, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 18.50
1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, Größe 3 ( Islander, aber nicht zierlich), dunkelbraun/rotbraun/weiß € 12,50
1x Leder-Kinnriem, dunkelbraun € 6,00
1x Ornamentstirnbänder 1, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 13,50
totaal: € 50,50
Bladwijzers