Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 266

Topic: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Volgens mij heb ik iedereen erbij zo...

Bestelling F6:
    Geschlossener zügel V muster dunkelbraun/schwarz € 15.50
    Sidepull-Nasenband, Größe 2: Warmblüter, dunkelbraun/schwarz , rundgeflochten €12.50
    Stirnband mit Zierknoten und Fransen, Warmblüter Größe dunkelbraun/schwarz € 9.50
    Sidepull-Nasenband, Größe 2: Warmblüter, flachgeflochten rotbraun/dunkelbraun/weiß € 12,50
    (totaal € 53,00) Maten geef ik nog door

Bestelling Elineke:
    * Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?)en keelriempje . 33€
    mit passendem Sidepull/Nasenband 12,5

in maat shettie (maar ik zal wel nog eens meten).

* Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?) en keelriempje. 33€
    in maat shettie (ook dit ga ik eens meten)

* 2 kinriempjes in zwart 12€ samen

Totaal is 103€ als ik goed geteld heb... Amai 2 pony's zijn wel duur !

Bestelling Hester:
    1 zugel V Muster Geschlossener Zügel, Standardlänge 3 Meter
    ( 2 x apfelgrun, 2 x dunkelgrun en 1 x schwarz) 15,50
    HundeLeine bis 2,00 Meter Länge, inkl. 3 Metallringen und einem weiteren Karabiner zur Längenverstellung = 15,00 Euro
    (kobaltblau und schwarz)
    totaal: 30.50 euro

Bestelling Karianne:
    Rundgeflochtene geschlossener ZĂĽgel, inkl. Snaps, dunkelgrĂĽn, dunkelbraun, schwarz, 18,50 Euro

Bestelling Gipsy Spirit (Marlous)
    1 x Geschlossener zügel V muster, Standardlänge 3 Meter ,3 x dunkelbraun/1 x rotbraun/1 x weiß € 15.50
    Stirnbänder variation 1: mit Zierknoten und Fransen in der Mitte, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 9.50 Größe 42 cm
    totaal: € 25.00

Bestelling Kim_S ( Kim Schuurbiers)
    1x Flechtzügel rundgeflochten, geschlossen, Standardlänge 3 Meter, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 18.50
    1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, Größe 3 ( Islander, aber nicht zierlich), dunkelbraun/rotbraun/weiß € 12,50
    1x Leder-Kinnriem, dunkelbraun € 6,00
    1x Ornamentstirnbänder 1, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 13,50
    totaal: € 50,50

Bestelling Marjans voor Miko:
    Ornamentstirnband 1 dunkelbraun/rotbraun/beige Ă* €13,50
    Sidepull dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten Ă* €12,50
    Teugels dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten en als het kan idd wat dunner als de sidepull, mocht dat niet kunnen dan gewoon als de sidepull. Teugels met snaps. Ă* €18,50
    Totaal: € 44,50

Bestelling Simone:
    1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, 26 cm schwarz/kobaltblau € 12,50
    1x Flechtzügel, rundgeflochten geschlossener Zügel, inkl. Snaps 3m. schwarz/kobaltblau € 18,50
    Totaal: € 31,00

Bestelling Mirel:
    1x rundgeflochten side-pull nasenband Dunkelbraun/rotbraun/beige, 40cm. € 12,50

Bestelling Miran:
    1 x FlechtzĂĽgel im V-Muster, geschlossen, 3 x schwarz, 2 x beige, 2,50 Meter, 15,50 Euro
    1 x Stirnband mit Achterknoten, bordeaux/beige/schwarz, 42 cm, Ă–ffnungen an beiden seiten 3,5 cm, 8,50 Euro
    1 x Stirnband mit Achterknoten, kobaltblau/weiĂź/schwarz, 40 cm, 8,50 Euro
    2 x Bodenarbeitsleine/Kurzlonge 4,00 Meter Länge, bordeaux/beige/schwarz, mit karabiner = zwei mal 18,50 Euro = 37 Euro
    (maar zit hier nu niet dat lederspul om uw bit aan te hangen bij? Voor zover mijn fantastische duitse kennis rijkt, lijkt het alsof dit wel incl is???? Want 33€ lijkt mij wel veel enkel voor dat ornament als je naar de prijs van de teugels of de side-pull kijkt )
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Bestelling Elineke:
    * Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?)en keelriempje . 33€

* Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?) en keelriempje. 33€

Eline, wat wil je nu precies hebben?

Bedoel je die roset? Die je aan je hoofdstel hangt? Een soort bloemetje? De Frontriem op zijn Hollands?
    Of wil je een hoofdstel hebben, dus ook de bakstukken waar alles in komt?
    Bedoel je met paardenplukjes de paardentassseln? Van die bosjes haar/ kwastjes die zijn samengebonden? zeg maar

(maar zit hier nu niet dat lederspul om uw bit aan te hangen bij?
    Bedoel je de kinriempjes? Die moet je los bestellen. Kan ook op kleur bij mijn Sussie, dat weet je he.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Bestelling Elineke:

Eline, wat wil je nu precies hebben?

Bedoel je die roset? Die je aan je hoofdstel hangt? Een soort bloemetje? De Frontriem op zijn Hollands?
    Of wil je een hoofdstel hebben, dus ook de bakstukken waar alles in komt?
    Bedoel je met paardenplukjes de paardentassseln? Van die bosjes haar/ kwastjes die zijn samengebonden? zeg maar
    Ik bedoel dat sterretje als frontriem ja. Maar ik weet niet wat daar allemaal bij zit. Op de foto's met de frontriemen zie ik ook dat der een keelriem bij zit. Ook staat er op de site bij:
    Einmalig schöne Ledertrensen mit Ornamentstirnbändern!!!
    Dus ik vertaal dit als: eenmalige schone lederen hoofdstukken met ornament-frontriemen of iets in die aard. Dus zoals ik het hier lees, zit dat leder er bij voor uw bit aan te hangen

En ook:
    Wunderschöne Leder-Westerntrensen mit sehr aufwendig gearbeiteten Ornamentstirnbändern in vielen Farbkombinationen möglich. Der Kehlriemen wird rundgeflochten als Araberbommel gefertigt. Seitlich zwei abnehmbare, dichte(!) Pferdehaartasseln, ca. 12 cm lang in verschiedenen Farben.

Das Leder ist 2 cm breit, dunkel geölt oder naturbelassen hell, schlicht gehalten. Ein Gebiss kann mit Lederbändchen eingeknotet werden. Sehr haltbares und starkes aber angenehmes Leder. Die silberfarbenen Beschläge sind von Hand sorgfältig eingenäht. Die Trense kann von 88 cm bis 104 cm Länge verstellt werden, passt somit vom Kleinpferd bis zum nicht allzu großen Warmblutkopf (bitte ausmessen).
    Die Trense kann mittels 2 Trensenkarabiner noch um 10 cm verlängert werden, passt dann auch Warmblütern. 2 Trensenkarabiner können Sie zum Preis von 5,00 Euro miterwerben.

Preis pro Trense, ohne Gebiss oder Sidepull-Nasenband, ohne ZĂĽgel 33,00 Euro.
    Die 33euro zou ik een beetje veel vinden voor wat paardenhaar en een ornamentje als je naar de prijs voor een side-pull en de teugels kijkt.

(maar zit hier nu niet dat lederspul om uw bit aan te hangen bij?
    Bedoel je de kinriempjes? Die moet je los bestellen. Kan ook op kleur bij mijn Sussie, dat weet je he. [/quote]
    Nee, ik bedoel wat om het hoofd van uw paard zit, een hoofdstel (zie tekst in kleur). De kinriempjes had ik al apart erbij gezet ...

Als het erbij zit, vind ik dat heel handig. Indien het er niet bij zit, ga ik zien wat ik nog ga doen of dat mijn hoofdstellen nu goed zijn of niet .

Moet overigens nog de maten opmeten, maar ik heb zo weinig tijd dat ik me afvraag wanneer ik dat ga doen. Hopelijk vrijdagavond .

Hopelijk is het nu wat duidelijker?

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Elineke,

Ik vraag even hulp voor de vertaling.
    Ik wil wel graag vrijdag ochtend bestellen.

Nja, mijn Duits is ook heel erg beperkt, daarom dat ik het hier effe navraag voor het zekerste.

Oei vrijdagmorgen . Dat haal ik niet om te meten vrees ik . Heb elke dag les tot 17u15 Ă* 18u, ben tegen half zeven thuis. Maar ze moet het toch nog allemaal maken, kan je het niet nasturen van mijn maten zodat ze die dan vrijdag krijgt?

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    58

Even een vertaling van het bovenstaande (voor de liefhebbers)

Einmalig schöne Ledertrensen mit Ornamentstirnbändern!!!
    Eenmalig lerenhoofdstel met ornament-frontriem

Wunderschöne Leder-Westerntrensen mit sehr aufwendig gearbeiteten Ornamentstirnbändern in vielen Farbkombinationen möglich. Der Kehlriemen wird rundgeflochten als Araberbommel gefertigt. Seitlich zwei abnehmbare, dichte(!) Pferdehaartasseln, ca. 12 cm lang in verschiedenen Farben.

Mooi leren western-hoofdstel met een luxueus bewerkte frontriem in vele kleurcombinaties. De keelriem is een rondgevlochten arabieren-keelriem (zo eentje met een kwast eronder), Tijdelijk met twee afneembare, volle paardenharen kwasten, ong. 12cm lang in verschillende kleuren.

Das Leder ist 2 cm breit, dunkel geölt oder naturbelassen hell, schlicht gehalten. Ein Gebiss kann mit Lederbändchen eingeknotet werden. Sehr haltbares und starkes aber angenehmes Leder. Die silberfarbenen Beschläge sind von Hand sorgfältig eingenäht. Die Trense kann von 88 cm bis 104 cm Länge verstellt werden, passt somit vom Kleinpferd bis zum nicht allzu großen Warmblutkopf (bitte ausmessen).
    Die Trense kann mittels 2 Trensenkarabiner noch um 10 cm verlängert werden, passt dann auch Warmblütern. 2 Trensenkarabiner können Sie zum Preis von 5,00 Euro miterwerben.

Preis pro Trense, ohne Gebiss oder Sidepull-Nasenband, ohne ZĂĽgel 33,00 Euro.

Het leer is 2cm breed, donker ge-olied of licht natuurbruin, eenvoudig uitgevoerd. Een bit kan dmv leren bandjes vastgezet worden. Erg goed houdbaar en sterk leer, maar wel aangenaam. De zilverkleurige gespen zijn met de hand eraan genaaid. Het hoofdstel kan tuussen de 88 cm en 104 cm versteld worden, en past daardoor op zowel een klein paard (pony) als op een niet al te grote warmbloed (graag wel eerst even nameten).
    Prijs voor het hoofdstel, zonder bit of side-pull-neusband en zonder teugel, 33 euro.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Misschien een tip;

als "hoofdstel" heb je eigenlijk alleen een kopstuk nodig (dat is ook hetgeen verkocht wordt als "ledertrensen")
    Ik weet niet hoe handig jullie zijn, maar dit kan je echt HEEEEEEEL gemakkelijk zelf maken van een oude teugel en twee gespjes (die te verkrijgen zijn bij iedere westernshop).
    Als je het afwerkt met van die lederen "touwtjes" (zoals op de foto) kan je zelfs de gespjes weglaten omdat je het tĂłch precies op maat maakt (dus nooit meer hoeft te verstellen)

bestellingen tot nu toe:
    Bestelling F6:
    Geschlossener zügel V muster dunkelbraun/schwarz € 15.50
    Sidepull-Nasenband, Größe 2: Warmblüter, dunkelbraun/schwarz , rundgeflochten €12.50
    Stirnband mit Zierknoten und Fransen, Warmblüter Größe dunkelbraun/schwarz € 9.50
    Sidepull-Nasenband, Größe 2: Warmblüter, flachgeflochten rotbraun/dunkelbraun/weiß € 12,50
    (totaal € 53,00) Maten geef ik nog door

Bestelling Elineke:
    * Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz mit passendem Sidepull/Nasenband
    en keelriempje in maat shettie (maar ik zal wel nog eens meten) en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?).
    * Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa mit passendem Sidepull/Nasenband en keelriempje in maat shettie (ook dit ga ik eens meten) en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?).
    * 2 kinriempjes in zwart

Bestelling Hester:
    1 zugel V Muster Geschlossener Zügel, Standardlänge 3 Meter
    ( 2 x apfelgrun, 2 x dunkelgrun en 1 x schwarz) 15,50
    HundeLeine bis 2,00 Meter Länge, inkl. 3 Metallringen und einem weiteren Karabiner zur Längenverstellung = 15,00 Euro
    (kobaltblau und schwarz)
    totaal: 30.50 euro

Bestelling Karianne:
    Rundgeflochtene geschlossener ZĂĽgel, inkl. Snaps, dunkelgrĂĽn, dunkelbraun, schwarz, 18,50 Euro

Bestelling Gipsy Spirit (Marlous)
    1 x Geschlossener zügel V muster, Standardlänge 3 Meter ,3 x dunkelbraun/1 x rotbraun/1 x weiß € 15.50
    Stirnbänder variation 1: mit Zierknoten und Fransen in der Mitte, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 9.50 Größe 42 cm
    totaal: € 25.00

Bestelling Kim_S ( Kim Schuurbiers)
    1x Flechtzügel rundgeflochten, geschlossen, Standardlänge 3 Meter, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 18.50
    1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, Größe 3 ( Islander, aber nicht zierlich), dunkelbraun/rotbraun/weiß € 12,50
    1x Leder-Kinnriem, dunkelbraun € 6,00
    1x Ornamentstirnbänder 1, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 13,50
    totaal: € 50,50

Bestelling Marjans voor Miko:
    Ornamentstirnband 1 dunkelbraun/rotbraun/beige Ă* €13,50
    Sidepull dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten Ă* €12,50
    Teugels dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten en als het kan idd wat dunner als de sidepull, mocht dat niet kunnen dan gewoon als de sidepull. Teugels met snaps. Ă* €18,50
    Totaal: € 44,50

Bestelling Simone:
    1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, 26 cm schwarz/kobaltblau € 12,50
    1x Flechtzügel, rundgeflochten geschlossener Zügel, inkl. Snaps 3m. schwarz/kobaltblau € 18,50
    Totaal: € 31,00

Bestelling Mirel:
    1x rundgeflochten side-pull nasenband Dunkelbraun/rotbraun/beige, 40cm. € 12,50

Bestelling Miran:
    1 x FlechtzĂĽgel im V-Muster, geschlossen, 3 x schwarz, 2 x beige, 2,50 Meter, 15,50 Euro
    1 x Stirnband mit Achterknoten, bordeaux/beige/schwarz, 42 cm, Ă–ffnungen an beiden seiten 3,5 cm, 8,50 Euro
    1 x Stirnband mit Achterknoten, kobaltblau/weiĂź/schwarz, 40 cm, 8,50 Euro
    2 x Bodenarbeitsleine/Kurzlonge 4,00 Meter Länge, bordeaux/beige/schwarz, mit karabiner = zwei mal 18,50 Euro = 37 Euro

EN mijn bestelling Alice:
    1x showtrense leder naturbelassen hell, mit ornamenstirnband 1, orange - schwarz - beige, wenn möglich mit prferdehaartasseln naturfarbe 33.00 euro
    1x sidepull rundgeflochten grösse 2, orange - schwarz - beige - rotbraun 12.50
    1x leder kinnriem naturfarbe hell 6.00 euro
    Totalpreis: 51.50 euro

dan kom ik hem als-ie binnenkomt wel bij je ophalen Hester, kunnen we misschien meteen een ritje maken?
    Groetjes, Alice (dus van de Merens ja!)

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Alice,

als je wilt passen,
    Vrijdag tussen 12 en 14.30 ben ik op de wei.
    Leuk dat jij het bent!

Deb vraag ik nog even te helpen met de bestelling.
    Elineke, heb je voldoende aan de vertaling van Dusi? (Waarvoor dank overigens!)

Morgen stuur ik iedereen even een PB met giro gegevens.
    Svp op tijd betalen, want ik wil niets voorschieten!

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Misschien een tip;

als "hoofdstel" heb je eigenlijk alleen een kopstuk nodig (dat is ook hetgeen verkocht wordt als "ledertrensen")
    Ik weet niet hoe handig jullie zijn, maar dit kan je echt HEEEEEEEL gemakkelijk zelf maken van een oude teugel en twee gespjes (die te verkrijgen zijn bij iedere westernshop).
    Als je het afwerkt met van die lederen "touwtjes" (zoals op de foto) kan je zelfs de gespjes weglaten omdat je het tĂłch precies op maat maakt (dus nooit meer hoeft te verstellen)
    heb je geen keelriem nodig om het op zijn plaats te houden?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Misschien een tip;

heb je geen keelriem nodig om het op zijn plaats te houden?
    Nee, dat doet het kinriempje. Keelriem doet helemaal niets. Daarom kan je het ook vervangen door zo'n sjieke "araberpommel", da's slechts show

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Trea, heb je dan een foto hoe het bij jou zit?

ik heb juist speciaal een westernhoofdstel besteld, mét keelriempje!

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ja heb ik ook gedaan (westernhoofdstel besteld). Had er ook aan zitten denken om zelf iets te maken, maar wordt het niet een dikke prop wanneer je het leer dubbel vouwt, en waar koop je die leren veters??
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Leren veters kun je kopen bij de schoenmaker. Ik gebruik die voor aan mijn zadel bijvoorbeeld, ze zijn dan wel vrij dun. ik gebruik zelf overigens ook geen keelriem...

Hester, helaas moet ik morgen werken rond die tijd. Maar ik heb mijn huidige sidepull gemeten en ik kom idd ook uit op maat 2 dus dat gaat wel passen dan.
    groetjes, Alice

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Even nieuwsgierig, hoe ga je het met verzendkosten doen? Of betalen we die achteraf? Ik vermoed dat mijn spullen niet in een envelop passen, maar misschien is het wel mogelijk het een keer op te pikken ofzo, dat ligt er dus aan wanneer het binnen is.

Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten