Klopt ik moest ook 8 euro overboekingskosten betalen.
Dat ze de prijzen verhoogt heeft is jammer. Maar vondt het ook niet echt duur. Alleen dan blijft het voor ons alleen aantrekkelijk als we gezamelijk bestellen.
Klopt ik moest ook 8 euro overboekingskosten betalen.
Dat ze de prijzen verhoogt heeft is jammer. Maar vondt het ook niet echt duur. Alleen dan blijft het voor ons alleen aantrekkelijk als we gezamelijk bestellen.
www.crystal-carving.com
Je hebt van mij 3 euries extra Hester dus daar kun je ook wat boekingskosten van verrekenen
Ik vond d'r ook niet echt duur met de spulletjes, maar een prijsverhoging is altijd jammer
Ze is zich vast rotgeschrokken van twee van die grote bestellingen achter elkaar
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Dat van die kosten bij de postbank is een kwestie van op de goede manier overschrijven. Je moet Shared aanvinken. Dan nog gaat het soms fout, maar dan moet je de postbank bellen en dan moeten ze het terugstorten. Ik doe dit overboeken al enkele jaren en heb dit geintje dus al een paar keer meegemaakt en het altijd terug gekregen.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Goed nieuws!
De spullen zijn opgestuurd volgens de mail van Sabine!!!!!
Top!
Leuk, leuk, leuk.
Bedankt voor het doorgeven!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Dan heb ik na mijn vakantie weer wat om naar uit te kijken een date met Andor, Merrit en Hester
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Je vergeet Kees!Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Sorry Kees
Gelukkig stond "lezen" voor t volgende jaarop t programOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
O leuk leuk leuk!!!!!!!
LeuK!!!!!!
May the horse be with you!
Ik ben zo benieuwd!
En en en heeft je deurbel al dingdong gedaan Antheman?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
JAAA!Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Pakje lag bij de buuf!
Iedereen heel graag zijn adres even PB en
of een afpraak met me maken om af te halen.
Mooi spul weer!
Ik heb alleen van Alice en mezelf bekeken, de rest zit dicht
Joepie!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik elke keer even spiekte vandaag of je al wat geplaatst had .
Voor de zekerheid PB ik mijn adres nog een keertje, heb je een idee wanneer de postbode ons blij kan maken?
Jouw pakket zal ik morgen in de bus gooien ,dus vrijdag zou het er theoretisch moeten zijn. Moet er wel direct bijzeggen dat de laatste tijd de post ernstige vertraging had in de Bilt! Sus had mij verjaardagskado opgestuurd en dat kwam zo ongeveer een week later!Oorspronkelijk Geplaatst door Miran
Bladwijzers