Ik weet dus zelf niet hoe ik die pixels kan aanpassen,dus post ik mijn foto's hier maar. Ik hoop dat je er wat mee bent,Evi!
Ik weet dus zelf niet hoe ik die pixels kan aanpassen,dus post ik mijn foto's hier maar. Ik hoop dat je er wat mee bent,Evi!
Thanx Kim!!!
Don't dream your life, live your dream!
Foto's zijn niet meer nodig Zie bovenbalk
Zal ik straks of morgen wel ff voor je doen Natalie, Lieke de foto van jou en die van Enya doe ik dan wel mee.
Valt toch niet op dat ik me verveel hè?
ik ben er weer niet bij...
tja, kzal niet goed pakken op foto zeker
huh, hoe bedoel je?
oei heb ik iets gemist dan? Ik zie hem nergens...
Wat issie moooi! Woooow
Aaah, ik zie nu pas dat Pjelk en ik uit de bovenbalk verdwenen zijn. Jammer de bammer . Maar de nieuwe plaatjes zijn LEUK! Lekker afwisselend, steeds een andere bovenbalk met VIPpers (very important paard ) van het forum.
Sorry voor degenen die er niet in staan. Ik moest een keuze maken uit alle leuke en mooie foto's die zijn neergezet.
Vooral goede kleuren, of 1 opvallend gekleurd opject, van de foto zijn erg belangrijk voor een sprankelende bovenbalk (zie boven)
Moohooi! Bruut en ik verkeren in uitermate goed gezelschap.. en qua positie tussen Poca en Aramis in... wat wil een paard+mens nog meer!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
jij hebt t beste plekkie zeg maar
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Wouw ik maar zeggen ja!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ook broer en zus staan op niet te missen plekken
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ooh, nu zie ik het ook. Mooi, inderdaad mooie felle kleurtjes wel zo.
En wauw, Mister Spots vertegenwoordigd het forum zelfs 2 keer. Ben trots op mijn ventje.
Nienke, je hebt helemaal gelijk hoor; jij hebt hét beste plekje tussen twee prachtpaarden in.
Bladwijzers