Dat had ik vorige keer ook Kim.....en na een week kreeg ik wel ineens die nieuwe bovenbalk. Heeeeeeeeeel apart
Dat had ik vorige keer ook Kim.....en na een week kreeg ik wel ineens die nieuwe bovenbalk. Heeeeeeeeeel apart
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Das misschien om mij in spanning te houden haha. Maar inderdaad wel heel raar.
Eveline, heb je enig idee hoe dat zou kunnen komen en wat ik eraan kan doen?
Ja Skey, doe eens CTRL F5.
Je frame wordt geladen vanuit de cache. En met CTRL F5 wordt er een nieuw frame gedownload. Duidelijk he.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Wie is die leuke IJs?, 6de van links?
Hij is mooi zeg!
Wow!
May the horse be with you!
Hij is mooi en Aspen en Ester staan naast elkaar!
Het cache verhaal en de CTRL+F5 klopt, het frame niet. Het forum wordt niet geladen in frames namelijk.... Verder maakt dat niet uit voor de werking van je verhaalOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Pfew, Onno heeft niet gekeken naar het tijdstip waarop ik de nieuwe bovenbalk geplaatst heb
Mijn shets staan er niet bij
"Dromen komen uit..."
Joepieeee!!
Roosje staat erbij, jeuj!!
Haar kont is er wel afgeknipt... (gelukkig maar, anders was de hele balk al vol )
Hij is echt mooi, lang leve de blockmembers
Wie zijn eigen weg loopt, zal nooit verdwalen
Nee dat dacht ik wel Onno, maar ik vind het goed uitgelegd zo.
verduppies, ik leef met je mee Kim, heb hetzelfde
Sorry Liesbet, ik heb geen blok-foto's van je shets in dit topic zien staan. Of heb ik er per ongeluk overheen gekeken? (dat gebeurt me wel eens met shetties )Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
Thema voor de volgende bovenbalk, hoe verrassend: WINTER
Dus, op zoek naar oude foto's met SNEEEUUWWW
Foto's hoeven niet verkleind te worden, graag hier in volledig formaat plaatsen (geen 1500x1800 pix, maar iets van 200 tot 500 kan prima).
Bij voorkeur 'staande' foto's, zodat er lekker veel naast elkaar passen!
Jaja, ik heb er al 1 gevonden... Van Thijssie
Ik heb zoveel lieve sneeuw-foto's van Roos ook nog, maar die staan niet op de pc. helaas....
Ik hoop dat paard met deken is toegestaan
Wie zijn eigen weg loopt, zal nooit verdwalen
ow wat leuk Room en ik staan er ook bij zomaar zonder dat ik het wist met een foto die nog vrij nieuw is want hij staat nog helemaal niet zo lang met 4 benen op het blok
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Bladwijzers