Pathos
Mijn sneeuw prinsesjes....helaas wel donkere foto's maar ik hoop leuk genoeg om in de balk te verschijnen
Sneeuwvlokjes vanger
Lieeeeeef setje
Pathos
Mijn sneeuw prinsesjes....helaas wel donkere foto's maar ik hoop leuk genoeg om in de balk te verschijnen
Sneeuwvlokjes vanger
Lieeeeeef setje
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
*gaat spuitbussen kunstsneeuw kopen om ook in de balk te komen*
May the horse be with you!
*denkt hetzelfde ....*
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Wauw, ik vind die laatste foto van Timber en Esther samen super! Die moet er op komen!!
Groetjes van Els!
*Gaat vakantietje Alpen met pony's boeken*
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
*ligt in een deuk *
*huurt snowworld af samen met Roos en Elineke*
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Gahahahaaaaaaf!
Ohhh, wat een gave foto's al! Ik heb nu al zin om de bovenbalk weer te updaten, hihihi.
Bij gebrek aan bestaande sneeuw-foto's, mag je van mij ook creatief aan de slag met photoshop (of een ski-piste afhuren natuurlijk...)
Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat er in de Ardennen al sneeuw gevallen was!
Skey: Zodra je browser zijn cache vernieuwt. De truuks zijn inderdaad voor Win-pc's. Je kan in je browser (in FF: Tools >> Options >> Privacy En dan ergens op zoek naar de knop "Nu wissen..." in het Nederlands. Gaat over prive-gegevens, dan kan je de buffer of cache leeggooien) de buffer of cache leeggooien. Hierna zou je de balk moeten zien.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Onno, is ze dan ook de inloggegevens van het forum kwijt?
Ah das mooi die heb ik nog in het archief
www.crystal-carving.com
Palouuuuu !
Wat is Amon daar nog een puppie Bren
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers