Gisteren is Nathes voor het eerst in zijn leven op een blok gaan staan, ervoor was het met moeite een voetje. Nu kan ik ook eens een foto op het forum proberen te plaatsen dacht ik, en nu is het ineens steigeren
Gisteren is Nathes voor het eerst in zijn leven op een blok gaan staan, ervoor was het met moeite een voetje. Nu kan ik ook eens een foto op het forum proberen te plaatsen dacht ik, en nu is het ineens steigeren
Hup Chantal, goede reden om nathes een nieuwe oefening te leren!
Kom op Eveline, bedenk eens een leuk nieuw onderwerp voor een leuke nieuwe bovenbalk!
Een echte challenge!
May the horse be with you!
En iets van foto,s dat je paardje een zeil op zijn rug krijgt ? ideetje ?
OK, nieuw onderwerp: paarden met een felgekleurd object, dat staat denkik wel leuk
En dan wel iets speciaals, bijv. een grote groene bal op zijn rug, of zijn hoofd onder een felgekleurde paraplu/sol. Zeil is ook een leuk idee, Marjo (wel feloranje dan he )
Haha ja Eveline.. Ik ga mijn best doen ..
Ik vind deze wel oke, wat jullie?
Voor een 2 jarige toch best intensief zoiets accepteren.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Cool zeg!
Zou je ook een foto kunnen maken bij daglicht? Deze is helaas nogal flets en voor de bovenbalk is het leuk als het mooie, heldere kleuren zijn.
Gaaf mieke !! Haha nou ik moet maar eens zien of mij dat wel lukt HAHA..
Gaat woensdag aan de slag ermee !
Dat kan jij ook wel Marjo!
Ik ga van de week ffies een duidelijke foto maken
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Haha ben heel benieuwd woensdag.. vanaf dan heb ik vakantie dus dan ga ik is even wat proberen..
stuk zeil opzoeken
ik wil ook weer mee gaan doen! Aangezien ik een mega grote rode voetbal tot beschikking heb!!! Gaat snel fotograaf regelen!!
Ik ben al tijden van plan eens te gaan werken met Amiro en een zeil of skippybal. Dit is een goede reden om er nu echt mee te beginnen. Hoop dat Amier het kan waarderen
Groetjes van Els!
jaaaaaaaa kan ik mijn grote blauwe bal nog eens boven halen
Leuk, zo veroorzaakt de bovenbalk weer inspiratie om nieuwe dingen te oefenen!
Wat dacht je van deze (uit archief, eindelijk de map gevonden waar ze in stonden )
Bladwijzers