Tja en toen kreeg het plan ineens een hele andere richting, namelijk nergens heen
Mn ouders wilden pas verder praten over Wien ná de toetsweek-resultaten (over 1 weken) dus eigenlijk is er nog niks verandert.
Eigenlijk zouden de paarden om deze tijd dus weer 'snachts op stal gaan, ik balen. Kom ik vandaag bij Wien, héééft de eigenaar me daar toch een mooie oplossing gemaakt!
En even met niet zo heel duidelijk beeld van de sinds heden machtigmooie inloopstal;
Die schuur daar achter is open en de deuren van 2 tegenoverelkaarstaande ( ) stallen tegen elkaar geplakt. De 3 grote stallen zijn aan elkaar gekoppeld waardoor er nu 1 grote binnenstal is van 8x15 ofzo. Daar word 'smorgens en 'savonds kuil en hooi bijgevoerd. De mesthoop is weggehaald, zodat daar 1 grote betonplaats ligt van 20x20, daar naast de bak zegmaar. De bak staat verder ook gewoon open trouwens. Het veldje ervoor is gewoon wat vogeltjesland.
beeld van de wei;
Het hek naar de grote wei gaat 'smiddag open, alleen als het droog is maar dat land is goed gedrainneerd dus dat zal vaak genoeg open gaan. Als de wei te nat of te kaal is krijgen ze gewoon hooi ed bijgevoerd.
Hoe lang het zo blijft weet ik niet, maar de eigenaar was er wel enthousiast over dus wie weet blijft dit wel de hele winter zo en dan blijft Wien daar sowieso staan. Nou. Niet slecht bedacht voor een normal-boer dacht ik zo
Bladwijzers