Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: hoefsmid in Limburg

  1. #1

    hoefsmid in Limburg

    Ik ben opzoek naar een hoefsmid met zeer veel geduld.
    Het is namelijk om de hoeven te kappen van de ezel (zij is niet zo moeilijk) en de muilezel (Dit een zeel moeilijk geval, Donderwolke kan het weten). De vorige hoefsmid was wel goed maar ze kwam haar afspraken niet meer na, nadat ik mijn paard niet bij haar wou zetten. Ze had heel veel geduld maar je hebt niets aan een hoefsmid die niet komt opdagen. Dus nu ben ik opzoek maar een hoefsmid die zich geroepen voeld om mij te helpen.
    De muilezel heeft al zware hoefbevangheid gehad en had, toen de vorig hoefsmid kwam, wipneus. De ezel heeft enkel te lange hoeven maar ik doe het zelf liever niet aan gezien ik al bij mijn paard de hoef gelijk aan het snijden was toen ik er al door zat, het was niet fel.
    Na mijn studies ben ik van plan om een curses hoefkappen te gaan volgen maar daar heb ik nu geen tijd voor.

    Dus iedereen die een goede hoefsmid weet of zelf een hoefsmid is en die in de buurt van Borgloon(België, Zuid-Limburg) woont/werkt, mag iets laten weten.


    Alvast bedankt,
    Ronjaar
    Als je het geld zou weg nemen dan pas kan er vrede bestaan, maar bij dieren is dat niet nodig!

  2. #2
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: hoefsmid in Limburg

    Is raf antheunis niets voor jou?
    Pb eens naar Quinzy. Zij laat Raf altijd komen. Zij is van Genk.

  3. #3
    Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    Bredene(B)
    Berichten
    4.012

    Re: hoefsmid in Limburg

    Mijn hoefsmid is van Kortenaken. Ik ben erg tevreden over hem,hij is paardvriendelijk en komt altijd zijn afspraken na Voor het bekappen betaal ik 25€.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •