Op weigering van antibiotica en dunnere mest door antibiotica goed! Ik heb net weer een strijd van een half uur gehad om de ab naar binnen te krijgen... Ik boos, Kate boos en dan werkt helemaal niks meer . Vandaar de sondespuit maar opgezocht, zodat ik de ab kan oplossen in honingwater en per spuit kan geven. Dat geeft minder strijd en zo houdt ze evengoed plezier in haar brokjes eten . De Ventipulmin is geen probleem, dat vindt ze blijkbaar wel lekker.
Verder moet ze lichte beweging aan de longe zodat het slijm wat loskomt, tja... Kate uit voorzorg maar op haar rechterhand laten starten, aangezien ze de rechtergalop erg moeilijk vind ter voorkoming van woeste energieuitbarstingen . Het idee was leuk, maar vervolgens gooit madam er op haar linkerhand alsnog een paar bok-handstandjes en woeste galopjes uit . Overingens dachten wij bij lichte beweging aan een rustig sukkeldrafje, Kate denkt aan een uitgestrekte draf . Maar... slechts een keer een kuch aan het begin van de sessie!
Ik hoop dus dat ze vanmiddag geen kuch geeft, of in ieder geval maar een. Dan gaat het in ieder geval alvast beter .
Bladwijzers