-
Actief Forumlid
Re: Ranks voor actieve leden
Maar het zijn geloof ik maar één of twee subfora waar enkel actieve leden in kunnen. En veel wordt daar toch niet gezegd hoor. Dus het voornaamste kan gewoon iedereen zien !
xxx julie
-
Forum Meubilair
haha dat dacht jij !!!
-
Actief Forumlid
er is maar 1 topic, en daar staat alleen de vraag in wat waar we toch eens over moeten gaan kletsen!
-
Actief Forumlid
oei niet dan sandra? oeps
xxx julie
-
Administrator
OK, de actieve leden zijn weer ge-update.
Wanneer je actief forumlid onder je naam hebt staan, betekent dat niet dat je automatisch ook in de nieuwe topics kan. Pas wanneer er een uitroepteken achter staat, ben je (als het goed is) werkelijk toegevoegd aan deze nieuwe groep.
Voorwaarde is wel dat je je PROFIEL invult (geldt ook de mensen die ik nu al wel heb toegevoegd omdat ik ze persoonlijk ken terwijl zij nog geen ingevuld profiel hebben )
Het enige verschil met gewone leden en actieve forumleden, is dat de actieve mensen een extra plekje krijgen om te kletsen, zodat ze weten WIE er precies mee kan lezen en niet dat het algemeen te vinden is op het forum.
-
Actief Forumlid
Bij mij staat er wel een uitroepteken achter, maar ik zie geen extra dingen .
-
Hoeveel berichtjes moet je dan gepost hebben wil je een uitroepteken achter je naam krijgen? Of moet je hier gewoon al lang komen?
-
Forum Meubilair
Het uitroepteken voeg ik handmatig toe. Dat doe ik wanneer ik zie dat iemand een normale titel heeft gekregen EN zijn profiel ingevuld heeft. Ik zal het bij jou ook binnenkort ff veranderen
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Oh zo, beetje vriendjespolitiek
Ik heb mijn profiel nog niet echt ingevuld, maar ik heb nu ook nog niet zo veel te melden. Komt hopelijk zo snel mogelijk!!
Forum Rechten