Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 39

Topic: Ranks voor actieve leden

  1. #1
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Ranks voor actieve leden

    Nieuwe ranks onder je naam!

    Als je meer dan 100 berichtjes geplaatst hebt, krijg je automatisch de titel 'actief forumlid'

    Daarnaast is er nu ook, een speciale Actieve Leden groep. Hier kom je in terecht wanneer je minimaal 100 berichtjes geplaatst hebt EN je profiel (gedeeltelijk) ingevuld hebt.

    Deze actieve leden krijgen dan een paar extra subforums te zien waarin persoonlijke verhaaltjes e.d. geplaatst kunnen worden, die dan niet direct zichtbaar zijn voor iedereen die zich net 1 dag heeft aangemeld.
    Ook gelijk een leuke stimulatie om vooral veel te posten he

    Laat hier ff horen wat je ervan vindt. En of je misschien leukere titels weet om aan te geven hoeveel berichtjes mensen geplaatst hebben...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  2. #2
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    amstelveen
    Berichten
    128

    Re: Ranks voor actieve leden

    maar dan moeten het geen onzinnige berichtjes worden om daarmee je levels te halen .......

  3. #3
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Ranks voor actieve leden

    Uiteraard zullen de (nieuwe) Moddies extra gaan controleren op onzin-posts
    Onzin berichtjes zoals bijvoorbeeld in het foto-topic "oh, leuke foto" en verder niets, worden dan ook verwijderd. Ze voegen ook niet echt iets toe aan het forum he...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  4. #4
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Ranks voor actieve leden

    Ik denk dat ik dit forum juist zo leuk vond door de 'gelijkheid' onder de forumbezoekers Ik denk dat nieuwe leden zich dan geremd gaan voelen om te posten, omdat de actieve leden dan meer 'status' krijgen ofzo, omdat ze toegang hebben tot subforums.
    Of misschien heb ik het helemaal mis
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  5. #5
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Ranks voor actieve leden

    Hmm, daar heb je ook wel een puntje, Pais... had ik nog niet over nagedacht.
    Die levels kan ik zo weer afschaffen hoor maar denk je echt dat 'natural' mensen waarde hechten aan die status?
    Wat betreft dat aparte forum voor actieve leden: dat is vooral bedoeld om een ruimte te creeren waar je wat meer persoonlijke verhalen kwijt kunt, zodat die niet direct zichtbaar zijn voor elk nieuw lid wat hier onder een geheel anonieme naam gaat posten.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #6
    Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Schoten (Antwerpen, B)
    Berichten
    333

    Re: Ranks voor actieve leden

    Haha, ik vind het wel een leuk idee! Ik wou eigenlijk meteen een pb sturen van Hé, ik ben al wel level 2 he! Maar toen zag ik dat het niet over parelli ging
    Ik vind het wel een leuke naam voor de ranking, maar ik zou toch liever iets anders hebben dan level 1, level 2, enz. want nu gaan mensen hoogstwaarschijnlijk meteen denken dat het over het level van parelli gaat...
    apart forum vind ik wel leuk, stoort met niet, maar hoeft ook niet persé.

  7. #7
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Ranks voor actieve leden

    Waarom aparte levels toevoegen, terwijl onder ieders naam ook al staat hoeveel berichten er zijn gepost? Het level-verhaal vind ik ook te veel lijken op de levels van Parelli. Misschien kun je iets doen met de kleur waarin de naam staat geschreven.
    Een apart forum vind ik niet echt handig. Wat geeft het als een ieder antwoord of iets leest? Iedereen kan bij het inloggen zijn eigen naam bedenken, en lang niet iedereen kent elkaar. Zo kan een ieder zelf beslissen wat hij voor een persoonlijke gegevens prijs geeft.
    Started!

  8. #8
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Ranks voor actieve leden

    Toch vind ik die subforums met beperkt toegang ook wel heel leuk. Dan heb je ook een plek voor wat luchtigere gesprekken of idd persoonlijke verhaaltjes die niet direct betrekking hebben op problemen die je tegenkomt in het programma.
    Het lijkt me niet zo geschikt voor meer technische en diepgaande gesprekken over parelli, want dát is juist zo leuk (en motiverend) om te lezen voor nieuwelingen in de PNH
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  9. #9
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Ranks voor actieve leden

    Ja, dat is ook het plan, dat in die meer ' gesloten ' forums de wat persoonlijkere verhaaltjes geplaatst kunnen worden.

    Want nu kan iedereen zomaar inloggen en alles lezen wat hier op de site staat.

    Ben trouwens toch niet zo tevreden met de ranks voor Level 1 enzo. Maak er wel weer ff wat anders van
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  10. #10
    Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    496

    Re: Ranks voor actieve leden

    Ik vind het een goed idee!!! dan heb je (als je genoeg berichten heb geplaatst) een NOG leuker forum!!!

  11. #11

    Re: Ranks voor actieve leden

    Ik vind het wel een fijn plan. Ben ik al level 2 eigenlijk? Ik wilde alweer ongezouten reagren op iets, tot ik me realiseerde dat dit voor iedereen leesbaar is. Hoe meer privacy hoe beter! Voor sommige onderwerpen

    May the horse be with you!

  12. #12
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Ranks voor actieve leden

    ik vind de subforums een zeer goed idee, niet iedereen kan dan zomaar alles lezen en dan kan je al eens iets schrijven en het einde van je tong laten zien. heel leuk idee, alleen de levels zijn verwarrend hoor. en het voegt ook niet zoveel toe aan het forum vind ik persoonlijk.

  13. #13
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Ranks voor actieve leden

    ok, subforums toegevoegd, titel voor actieve leden aangepast (die krijg je als je meer dan 100 berichten gepost hebt)

    en als je dan ook nog je profiel invult (iig je woonplaats en de overige vragen in het bovenste blokje) dan kom je in de actieve leden groep.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  14. #14
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Ranks voor actieve leden

    Ik vind het ook een goed idee....mag ik nog wel ff doorposten voor mijn 'level 2"hahaa maar ja datsub forum daar hou ik wel van beetje mutsen ondeling he.....lachen toch en de gewonen vraag en antwoord onderwerpen voor iedereen open........
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  15. #15
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Ranks voor actieve leden

    Vind het een goed idee, als het maar niet zo wordt dat interessante discussies dan "achter de schermen" plaatsvinden, want dan komen er niet veel nieuwe leden bij.....maar voor meer persoonlijk verhalen of privedingen is het wel handig.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •