Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Onder het zadel

  1. #16
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: Onder het zadel

    Wow leuk huertecilla dat het zo goedkoop is daar in spanje. Later als ik groot ben ... ga ik ook in Spanje wonen !

    xxx julie

  2. #17
    Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Vva. del Trabuco, Málaga, Esp.
    Berichten
    17

    Re: Onder het zadel

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
    Wow leuk huertecilla dat het zo goedkoop is daar in spanje.
    Solinski's Mas-du-Malibaud ligt in de Camargue, Zuid-Frankrijk. Ga ik de eerste week van mei heen.
    Inderdaad het 'Malibaud' van de gelijknamige zadels; die heeft hij in '75 ontworpen en ze worden nog steeds gemaakt door een zadelmaker in een buurdorpje.
    Het beeldmerk van Solinksi en ook het zadel-merk is de 'trident'van de gardians, de traditionele stierenhoeders uit de Camargue.

    De prijzen in het reuze-grote Spanje lopen sterk uiteen. Hier in het hart van AndalucÃ*a kost het op het platte land bij een goede picadero 300 Euro per maand om je paard te stallen en te laten beleren volgens Doma Vaquera.
    Ik ga af en toe een uurtje kijken/lessen en daar wil hij tot nu toe niets voor hebben, terwijl we daar toch geen paard hebben staan.
    Het probleem is niet zozeer het lesgeld; het probleem is of ze je les wÃ*llen geven. Het werkt met die 'veedrijvers' iets anders dan met de lesgeefmensen op Klassieke Dressuur-rijscholen. Daar is het uurtje factuurtje, maar de tijd van bv. een man als rejoneo-trainer Javier Buendia is van hemzelf dus hij moet vooral wÃ*llen.

    @Angelique: de aangehaalde quote was: 'na level 4 alleen Amerika....' Ik geef aan dat je helemaal niet die kant op hoéft. Alleen als je met specifiek, puur en alleen Parelli verder wil. Aangezien Solinkski nog aanzienlijk paardgerichter is, is die wat 'natuurlijk' betreft een prima alternatief; als hij daar zin in heeft.

    Voor een ieder die iets met 'natuurlijk' in de zin van paardgericht heeft is het lezen van Solinkis boeken een aanrader. Vooral 'Reiter, Reiten, Reiterei' en zijn 'Gymnasium des Freizeitpferdes' zijn ogenopeners.
    Verwijder dit profiel svp; ik kan beter een boek lezen.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •