Ja Sannie, dat is idd. zo. Als je het zo zegt weet ik dat ook wel. Vaak achteraf, of van te voren ook wel, maar op het moment zelf kom ik nooit op zo'n mooi diplomatiek geformuleerd antwoord.

Het stuk over dekens op PN, zo ging ik ook met mijn vorige paard om en zal ik in de toekomst ook blijven doen waarschijnlijk. Ik ben nu idd. gaan twijfelen, omdat dit paard nu nog op stal staat, ik vraag me af, of het dan anders is. Dat over nattigheid snap ik niet helemaal. Mijn paard stond ook in de regen goed en had het niet bijzonder koud. Hij had wel een schuilstal waar hij gebruik van maakte. Mocht ik aan Vainquer (mijn nieuwe paard) merken dat hij het koud krijgt, dan komt er natuurlijk een deken, voor nu. Volgend jaar kijken we dan wel verder. Ik weet niet of hij bij zijn vorige eigenaar een deken op had.

Ik heb me nu in ieder geval voorgenomen dat er een zweetdeken gaat komen. De overgang van stal naar buiten is misschien wat groot, ook als hij bezweet is geweest. Zijn vacht is immers ingesteld op 23 uur binnen. Kwaad zal dat in ieder geval niet doen.

Groetjes, Sarah