Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Zelf maak touw tuig spulletjes

  1. #1
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Zelf maak touw tuig spulletjes

    Misschien bij Bibliotheek plaatsen (maar dat mag een moddie dan doen )....voor de liefhebbers van de mooie touw gevlochten sidepulls en teugels enzo is het boek "How to braid quality custom tack" misschien wel iets.

    Ik heb het hier liggen en heb er ooit iets uit gevlochten.....het is nie makkelijk en je moet er wel geduld voor hebben (bestellen in Duitsland is makkelijker ).

    Maar goed misschien gaan we nu met z'n allen vlechten en vlechtavondjes organiseren enzo
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  2. #2

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    waar heb je het boek gehaald en wat heef thet dan gekost?
    groetjes
    allemaal beestjes

  3. #3
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    ben ook wel benieuwt..wat hebbie gemaakt??

  4. #4

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    Ow, leuk! Zelf vlechten, knopen, maken
    Surrender to fun!

  5. #5
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandro
    waar heb je het boek gehaald en wat heef thet dan gekost?
    groetjes
    Ik heb het van iemand in kopie gehad dus ik ben ook op zoek naar het echte boek.....wil het ISBN noteren en dan bij mijn plaatselijke boekhandel gaan vragen. Maar in de kopieen staat het ISBN nummer nergens dus ik moet het even googlen.

    @peaches ik heb ooit eens een halstertouw gevlochten van oude strotouwen maar omdat het boek in kopie is is het lastig om goed te zien hoe het psies moet. Was wel een fijn touw moet ik zeggen.....zal eens kijken of ik het op de foto kan zetten.

    Ik denk dat die mevroi van flechtzeugel ook deze vlechttechnieken gebruikt en ik had het boek in kopie al een f]/images/smilies/tongue_smile.gif[/img]
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  6. #6
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    Klinkt interessant en als een leuke kerstvakantie activiteit . Ik ben ook heel benieuwd naar verdere info over het boek!

  7. #7
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    heb eens gegoogled... het isbn nr: 9780961153601

    lijkt me idd ook een héél leuk boek!

  8. #8
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    Jammer genoeg kan ik hem hier in Nederland niet vinden. Wel in Duitsland (€44,-) en in Engeland en Amerika. Ik zou dit graag gaan doen, maar dan zou ik ook nog een adresje voor het goede touw moeten vinden.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  9. #9
    Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    286

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door dusi
    Jammer genoeg kan ik hem hier in Nederland niet vinden. Wel in Duitsland (€44,-) en in Engeland en Amerika. Ik zou dit graag gaan doen, maar dan zou ik ook nog een adresje voor het goede touw moeten vinden.
    Ik vind het heel leuk k]http://www.horseharmony.nl[/url] ook los touw verkoopt, misschien kun je daar eens heen mailen?
    Groetjes van Els!

  10. #10
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re: Zelf maak touw tuig spulletjes

    Maar dat is dan weer niet het soort touw dat je nodig hebt om te vlechten.

    We zoeken gewoon verder.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •