Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Ervaringen met de balimo kruk?

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    58

Re: Ervaringen met de balimo kruk?

Mijn zwager heeft deze op zijn werk. Hij kreeg nl last van beginnende RSI die te wijten was aan een verkeerde zithouding. In het begin was het erg wennen, maar omdat je dus aktief zit, is het erg goed voor je houding, rug en schouders.
    Zijn collega's vergeten wel eens dat dit geen gewone kruk is en vallen dus wel eens bijna van de kruk. Hoezoo zijn sommige politie-ambtenaren ?
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jun 2007

Re: Ervaringen met de balimo kruk?

Ik heb er tijdens de CR opleiding op gezeten. Ik kon er in het begin wel maar een kwartiertje op, heb bekkenistabiliteit en het was wel hard wekren voor me. Maar een jaar later, ook na en verbeterde paardrijhouding, kon ik er zonder prolbleem een half uur op zitten. Je kan er ook de galopbeweging mee doen en nog een heleboel andere oefeningen. Ik vind het echt een aanrader, heb hem alleen zelf niet omdat hij zo duur is... Heb in de plaats daarvan een videocamera gekocht, ook duur maar ook nuttig, kan ik mezelf en anderen eindelijk filmen bij het rijden en verder heeft het hele gezin er ook iets aan.
    Misschien volgend jaar...

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten