Nog een foto'tje
Nog een foto'tje
Surrender to fun!
WOW!!
Mijn paars/lila/ blauwe teugels zijn binnen!!
Ze zijn nog veel mooier dan ik hoopte
Ik ben er onwijs blij mee!
Dinka, bedankt voor je moite!
Wauw blits hoor dat ornament!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik zal binnenkort even fotootjes maken van de nieuwe touwspulletjes ook van die van mijn stalgenootjes, maarre ik heb wel al een klein succesje te melden
Mijn ene stalgenootje is (bijna) helemaal om Haar paard loopt zoooooooooooooooooooooo goed op de sidepull! Heel rustig met d'r hoofd, gaat mooi haar hand opzoeken en is zeer ontspannen
Vanmiddag kreeg ik van haar te horen dat ze bitloos fan aan het worden is en ze heeft pas 2x met de sidepull gereden
Andere mensen hadden er een hard hoofd in of met dit paardje wel bitloos te rijden zou zijn, maar ze is relaxter en zachter dan met bit
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
En wanneer komen jullie Nacino nu meeten met de vlechtspulletjes??
Heb je ze nog niet Elise of wil je dat we met het hele forum komen kijken hoe Nacino zijn vlechtspulletjes staan
Vrijdag kijken of ik even langs Amstelveen kan gaan want ik heb de smaak te pakken ik ga zelf een poging doen om te vlechten
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
oja, Auk nog met zijn sidepull!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Nee ze wilden meeten bij Nacino op stal en dan de spulletjes afleveren dus vandaar! Niet het hele forum op stal hoor, ze vinden me al raar genoeg volgens mij
Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Wel foto's maken he!!!
Ik ben blij dat ik het zaterdag toch heb gered om alles op te halen
Mijn paardjes heb ik al met iets minder mooie foto's....moeilijk om een neckrope op de foto te krijgen en het paard er ook nog op
Deze kleur vind Timber stom want ze steekt haar tong al uit
Ester lijkt wel een paard met een enge ziekte zo half verhaard
Maar de neckropes staan wel mooi bij haar zachte bruine oogjes
Fijne neckropes overigens met een ring waar je een longeerlijn of halstertouw oid aan kan doen.
@Auky staat hem goed dat wit
Bladwijzers