Ik neem aan dat mijn geld ook al binnen is? Is al even geleden overgemaakt!
Ik neem aan dat mijn geld ook al binnen is? Is al even geleden overgemaakt!
Hoe lang heeft het de vorige keren eigenlijk geduurd voordat het spul hier binnen was?
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Is de bestelling inmiddels de deur uit???
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Een kleine 3 weken.Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Overigens vind ik het logisch dat je direct betaald, want Dinka gaat het, neem ik niet aan, allemaal voorschieten
al het geld is binnen tnx dames!
Ik ga nu in mijn beste duits de mail opstellen
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Succes succes!!
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor alles in Nederland is!
Yvonne
je kan mailen om te vragen of je bestelling er nog bij kan?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
mijn duits is ook niet heel goed... er staan op internet wel vertaal machines
Mischien als je het hier op de site zet dat iemand je wil helpen die duits kent, anders wil ik mijn vriend wel even vragen.
Stuur anders maar een pb met je tekst dan wil mijn vriend wel even vertalen.
Je kunt als het goed is de bestelling zelf alvast in het duits opschrijven door het over te nemen van de site.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
als het er nog bij kan kun je me een pb sturen met wat je besteld hebt en dan geef ik je mijn rekening nummer
mensen, ik heb al reactie terug! er zitten een paar kleine reken foutjes in. deze mensen hebben al bericht gehad.
Als ik betaal dan duurt het ongeveer 3 weken voor het af is en dan verzenden etc.
dus het schiet op
ik had eergister een mailtje dat mijn geld ontvangen is! ze was blij dat ik zo snel betaald had ze schreef dat de bestelling over 2 weken klaar is!
Bladwijzers