1e week februari dus in NL.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
1e week februari dus in NL.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Nog even geduld hebben dus...
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
cool!!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
joehoee!! gaaf zo vlot
thnx Dinka!
wel knap dat ze dat allemaal nog zo snel kan, was toch een hele lijst en dat allemaal met d ehand, daarnaast had ze daarvoor ee nstop en was er vast gelijk een lijst die ze weg kon werken.
ben benieuwd in febr!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
ik heb goed nieuws! het vlechtwerk is binnen!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
wow zo snel!!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
O gaaf Dinka, wanneer gaat het op de post???
Ik ben zeer benieuwd ook naar de spullen van anderen dus fotos maken mensen(en plaatsen)
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Leuk
Hebbuh, hebbuh
Surrender to fun!
als iedereen die het per post wil ontvangen zijn adres wil pben dan ga ik het maandag op de post doen.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Kan het zijn dat ik laatst ergens een nederlandse site tegenkwam waar ze exact het zelfde vlechtwerk verkochten?
hier is de website of is dit iets ander?
http://www.diereninpastel.nl/ doorklikken naar vlechtwerk
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
degene die hun adres gepbt hebben vonden morgen of overmorgen een grote witte enveloppe met heel veel plakband in de bus
Joepie!!!!Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Bladwijzers