ik heb alle randen nog een keer met plakband gedaan... zodat de enveloppe niet kan scheuren... ze moesten geloof ik wel eenbeetje om me lachen bij het postkantoor.... 4 enveloppen vol met plakband
ik heb alle randen nog een keer met plakband gedaan... zodat de enveloppe niet kan scheuren... ze moesten geloof ik wel eenbeetje om me lachen bij het postkantoor.... 4 enveloppen vol met plakband
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Surrender to fun!
Dinka ik heb het net binnen gekregen, dank je wel voor al de moeite!!!
Het ziet er goed uit , alleen vallen de kleuren mij een beetje tegen, het donkerbruin is niet echt donker van kleur en het andere bruin is meer oranje (niet echt mijn kleur) dan een bruintint. Afijn ik ben wel zeer benieuwd hoe het staat bij Whoopie.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
daar hoorde ik een stalgenootje ook over... haar bruin was meer paars.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
dus er komen weer een hoop fotos aan?
Ja,wil nog wel even fotos maken
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ben benieuwd dan naar het bruin want ik heb alles in bruintinten
Wanneer gaan we meeten? Ben wel benieuwd naar m'n spulletjes!
uhm dit weekend ben ik weg, maar ik zal ook even aan eva vragen want die wil ook graag mee
Hier een slechte foto, hoop dat je de kleuren een beetje kunt zien. Vindt het op zich een hele mooie set, alleen denk ik dat het niet zo mooi bij een bruin paard past, is mooier bij een schimmel of een zwart paard.
Ik had dus donkerbruin/middenbruin (geloof ik ) en creme.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Dinka, wat kost het verzenden van de sidepull? Ben toch wel heel nieuwgierig en denk niet dat ik tot de 23e kan wachten
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
haha geen idee...hij past in een enveloppe hoor kim
Jeej, heb 'm ook binnen
Is mooi en past precies
Die donkerbruin is inderdaad een beetje vreemde bruin, maar ach, zo in combi staat het prima.
Zelfs op een bruin paard
Surrender to fun!
Volgens mij heb ik die kleuren in de platgevlochten versie en die staat Ester ook heel mooi Dat is donkerbruin/roodbruin/beige zoals ik het zie....
Maar ik denk dat het Whoopie best goed staat hoor Janneke
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers