Omdat snowdon nu aan het wisselen is zit ik te denken om een sidepull voor hem te kopen.
Denkend aan het vorige topic vroeg ik mijn af of er misschien nog meer behoefte is aan vlechtwerk bestelling
Omdat snowdon nu aan het wisselen is zit ik te denken om een sidepull voor hem te kopen.
Denkend aan het vorige topic vroeg ik mijn af of er misschien nog meer behoefte is aan vlechtwerk bestelling
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Jep, ik wil graag teugels
OOOOOh is wel verleidelijk hoor. Denk erover na. Mischien nog een "zomerkleur" side-pull
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hm, ja nee ja.. verleidelijk
Ik denk nog even
Wanneer wil je gaan bestellen ongeveer?
Surrender to fun!
Nee nee nee nee nee....maar ik ga er wel even over nadenken
Ik ga volgende week ook nog bij Arthurs Westernshop kijken naar zijn uitverkoop dus ik hoop dat ik wel geld overhou deze maand
Maarre volgens mij heeft Sabine een klein beetje een maak stop stond op haar site........wanneer wil je uiterlijk weten of we mee willen bestellen Dinka???
Even de link naar de site weer voor de handigheid
gevlochten tuig
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Thnx, dat scheelt weer gravenOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Surrender to fun!
Voor ieder die het nog niet weet: Er is een bestelstop. Ze heeft het nog erg druk met het klaarmaken van de lopende bestellingen. Zodra ze bij is, kun je weer bestellen. Dit zal, als het meezit, begin januari zijn.
Als jullie dus voor die tijd jullie bestellingen klaar hebben staan, dan zijn jullie als eerste aan de beurt
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
OK, ik wil ook graag meedoen met deze derde ronde.
Ik zal van de week eens kijken wat het precies gaat worden.
ik neem aan dat we het in dit topic kunnen plaatsen, of via PB?
Gr Yvonne
Ik heb ook al een lijstje gemaakt, denk nog even of ik alle 3 de dingen echt bestel of dat ik me in zal houden
Hmm,het wordt moeilijk Ik wil dolgraag meedoen,maar mijn loon zal volgende maand niet denderend zijn(dat is het altijd wel),dus ik beslis dan pas.
Ik wil graag gevlochte frontriem , maar heb nogal moeite met die duitse site.. onder welk kopje vind ik de prijzen enzo?
PreislisteOorspronkelijk Geplaatst door AnQ_
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Het lijkt me heel leuk om een halsriem mit seil te bestellen. Wat is het voordeel van gezamenlijk bestellen? Dan hebben we toch dubbele verzendkosten? 1 x dts - nl en 1 x in nl?
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Bij de vorige 2 grote bestellingen heeft Sabine geen verzendkosten naar NL gerekend volgens mij en het andere voordeel was andere forumleden meeten bij het ophalen
Mijn stalgenootje ging ook op de site kijken waarschijnlijk dus dan wil zij ook meebestellen met ons.
Ik zit ook te denken aan een halsriem, maar dan wel een lange zodat ik er mee kan rijden
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik Wil een heeeeleboel!
Heb 2 maanden en 1 maand geleden geprpbeerd wat te bestellen, kreeg toen geen reactie en met hulp van Dusi zijn we erachtergekomen dat ze het veeeels te druk had en dus een bestel stop had ingelast.
Ik wil dus een heleboel bestellen, doordat ik zoveel wil had ik als idee om het zelf te doen, maar misschien is het voor haar wel makkelijker om een grote lijst te krijgen van alle nederlanders.
dus ik doe mee!!!
heb alleen nog 1 vraag en dat is of de touw bakstukken te verstellen zijn ?? en als je de bakstukken opmeet of ik dat moet opmeten inclusief het touw achter haar oren, dus dat het helemaal doorloopt. of dat ik moet meten vanaf de neuriem tot aan de oren.....
misschien weten jullie hier wel antwoord op.
fijne kerst vandaag!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Bladwijzers