Hoi mensen,
Vraagje, ik heb een sidepull te leen maar ik heb geen verstand van die dingen.
Past dit?
Groetjes
Roos
Hoi mensen,
Vraagje, ik heb een sidepull te leen maar ik heb geen verstand van die dingen.
Past dit?
Groetjes
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Zo te zien zou de keelriem wat losser moeten maar verder lijkt-ie me goed.
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Zoals Marianne zei: de keelriem iets losser, verder denk ik dat de bakstukken wat te hoog zitten. Om 'm uit te proberen kan het geen kwaad, maar als je er eentje besluit aan te schaffen kan je misschien een iets grotere kopen
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Thanks, ik mag er een gaatje in maken dus kan ik het neus gedeelte wel iets laten zakken.
Die keelriem heb ik alleen even dicht gedaan voor de foto, niet op lengte gelet behalve dat ik Poca niet heb gestrot of zo, ha ha.
Zal morgen even kijken.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik vind em eigenlijk verbazend goed zitten.. gezien het feit dat ik de meeste kaptomen qua bakstuk te dicht bij de ogen vindt zitten... en deze dus niet!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
dat wat Nienke al zei, dat was ook mijn gedachte... verbazingwekkend goed...
May the horse be with you!
Voor mij lijkt hij ook goed te passen! Ver genoeg van de ogen en de neusriem is ook niet te laag en niet te hoog en bovendien hij staat Poca mooi
He die sidepull heb ik ook gehad
Twee jaar geleden voor 15 euries op de kop getikt bij Arthur. Hij was alleen geen lang leven beschoren omdat Timber op de teugel ging staan en toen het ene ringetje afbrak
Ik vind hem wel mooi zitten en die keelriem is vaak erg kort bij western achtige hoofdstellen. Arthur (van de westernshop) heeft me nog uitgelegd waarom geloof ik maar dat is een oor in andere uit gegaan
Sowieso zou je de hele keelriem weg kunnen laten misschien......het is een gedeeld kopstuk dus hij kan er af.
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Wat een mooi gezichtje heeft Poca, hele bijzondere blik, echt mooi
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Ik vind 'm eigenlijk ook heel goed zitten!
Bladwijzers