Maar Marianne in de cirkel staat hiernaast naughty en dat is toch echt ondeugend??Nee, nee: Michievous is ONDEUGEND! (Kwaadaardig is Malicious)
Maar Marianne in de cirkel staat hiernaast naughty en dat is toch echt ondeugend??Nee, nee: Michievous is ONDEUGEND! (Kwaadaardig is Malicious)
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hmm ik begreep dat naughty -- leuk ondeugend is (lekker stout) en mischievous -- boosaardig ondeugend (bijten bijv.)
Het prisma woordenboek geeft bij mischievous zowel boosaardig als ondeugend aan.
ja om naughty kun je nog lachen
maar om mischievous meestal niet
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
en zo is het maar net!
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
en bolt is niet bokken, maar hard wegrennen, ervandoorgaan.
May the horse be with you!
om in paarden termen te spreken, zoiets als op hol slaan
(wat eigenlijk maar een gekke zin is)
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik vond nóg een horsenalitychard op de parelli-site. Weet iemand hoe je deze gebruikt?
Staat er nog een met negative op de site.....want omdat hier staat RB positive en LB positive enzo lijkt mij dit een chart voor de positieve eigenschappen van RB of iets dergelijks te zijn
Hij ziet er wel overzichterlijker uit dan die andere moet ik bekennen
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik vindt het wel grappig deze kaart want dit is idd alleen de positieve aspecten, is wel mooi zo vindt ik, had hem nog niet eerder gezien. Waarvindt je dan zoiets trouwens op de site?
Kun je niet gewoon invullen wat voor jouw paard van toepassing is,en als je beter om leert gaan met je paard en je vult hem na een half jaar of een jaar nog eens in dan zal je paard nog positiever scoren, denk ik dan????
Ik zeg ook maar wat ik denk hoor.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Deze stond op de membership site. Het is een pdf met 2 pagina's. Op pagina 1 staat de horsenalitychard zoals wij die kennen, en pagina 2 was deze. Een negative-chard staat er niet.
Hé, die ken ik nog niet!
Wat is eigenlijk het verschil tussen submissive en obedient?
Submissive lijkt me echt onderdanig en obedient gewoon gehoorzaam
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Oké, duidelijk!
Dan is Atli niet submissive, en meestal obedient.
Misschien handig om een nederlandse vertaling van heel de kaart te maken
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Zat ik ook al over te denken om een vertaling te maken, maar ik heb geen scanner ofzo.
Bladwijzers