Hier in het dorp staat een enorm bronzen beeld van een knol, misschien moet ik daarop oefenen, die blijft in ieder geval stilstaan.
Hier in het dorp staat een enorm bronzen beeld van een knol, misschien moet ik daarop oefenen, die blijft in ieder geval stilstaan.
ik sleep wel wat hooibalen mn karretje uit, om mee te oefenen. steeds een baal erbij.
Met Sjo gaat het al goed, nu nog die andere techniek idd (die er ernstig uitziet alsof het filmpje achterstevoren is afgespeeld ). Toen ik een jaar of 16 was en dit heel fanatiek had geoefend (de indianenzwaai dan he) lukte het zelfs om in één keer op een paard te springen met een schofthoogte van 1.76 m. Sjo lukt meestal wel dus nu maar eens ofenen met Amon
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Jaaaaa, die. 't valt mee, voor de mensen die het onmogelijk lijkt. Ook heel belangrijk, levensreddende tip wat mij betreft Probeer niet je voet maar je heup over je paard te slingeren. Wil nog weleens helpen.
't is me met Albert overigens een paar keer gelukt, toen stond hij net iets lager dan ik
Nou, ik heb vandaag het begin gemaakt;
Ik sta naast Fjölnir en zwaai mijn been van voor naar achter. In het kader van 'set it up for succes' zal ik maar zeggen. Ik was absoluut succesvol Uiteindelijk lekker met krukje opgestapt.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
ik zou het zeker willen proberen al is het misschien een beetje teveel gevraagt om dat nu bij Diesel te gaan doen..maar ik zou een slachttoffer willen vinden..hihi..bij waldo kon ik het ook...
hahaha ik wil het ook zo graag leren maar weet maar niet hoe te beginnen....
Bij deze sluit ik me dus aan
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ohja, zeer belangrijk inderdaad! Niet denken vanuit je voet, maar vanuit je navelOorspronkelijk Geplaatst door Tinky
@Anna: probeer het eerst eens met de shetten, haha!
Hier nog een aansluiter.
Oke Eveline ik ben ervan overtuigd dat het me ooit gaat lukken, maar wanneer???
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Hee leuk, we gaan allemaal springen!
Vandaag geen eigen paard gezien, dus niks geoefend. Bovendien wil ik inderdaad eerst maar eens zonder paard oefenen. Op iets (nog bedenken), op een manier (nog bedenken). Nou dat schiet lekker op.
Ohja @whoopie: bodyprotector, goed idee! Voor je paard, neem ik aan dat je bedoelt?
May the horse be with you!
Haha leuk!
* schrijft dit op al heel lang lijstje wat ik ooit nog allemaal met Fjalar wil gaan doen*
Surrender to fun!
Ik snap niet dat ik dit niet kan.
Op het filmpje zie je zelfs een dikkerd dit doen, zomaar zonder enige zichtbare moeite. en grote en kleine paarden.. het lijkt niks uit te maken. Damn zeg!
Nee voor het mens wanneer ze op haar rug kwakt...Ohja @whoopie: bodyprotector, goed idee! Voor je paard, neem ik aan dat je bedoelt?
Trea gewoon proberen, mischien beginnen vanaf een stoel op onverstoorbare enya?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hoe lullig het ook klinkt, dat was mijn motivatie om te denken dat het dus toch niet onmogelijk blijkt te zijn. Maar nu begin ik toch weer te twijfelen.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Onverstoorbaar??????????? Die laat mensen dood neervallen met pissige blikken! Ze hoeft geen spier te vertrekken, alleen al met haar blik kan ze je het gevoel geven een ernstige overtreding te begaan.Trea gewoon proberen, mischien beginnen vanaf een stoel op onverstoorbare enya?
Pebbles misschien? die is redelijk onverstoorbaar (en klein )
Bladwijzers