Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: weidepomp, drinkbak vraagje

  1. #16
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: weidepomp, drinkbak vraagje

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_
    De allergoedkoopste kust me 5 euro per 20 meter en een gewapende (wat toch eigenlijk wel beter is) kost me 50 euro per 50 meter. Dat word me even te veel aangezien ik nog in pension sta!
    Ik heb nu zo'n witte ton gekocht met rode schroefdeksel (worden ook wel gebruikt bij survial en kanoneen). Er kan 54 liter en, dat heb ik vandaag mee de wei in genomen in een kruiwagen met daarnaast nog hooi (scheelt ook weer een keer lopen en het water klots er niet uit).
    goed dat je een oplossing gevonden hebt. Wat betreft die tuinslang... eigenlijk is dat toch een goede investering in de toekomst? Bedoel, je kan die tuinslang toch nog altijd gebruiken als je verhuist met je paard? je weet nooit waar je'm nog voor kan gebruiken...

  2. #17
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006
    Locatie
    Uitgeest
    Berichten
    649

    Re: weidepomp, drinkbak vraagje

    jah tis juist daarom willeke, in deze ton kan ook altijd nog voer bewaren omdat hij goed afsluit. Als ik een tuinslang zou kopen wil ik een gewapende, en dat zou 150 euro gaan kosten. Dat geld heb ik nu niet om daaraan te besteden, en een goedkopere gaat snel stuk en is dus geen goede investering.

  3. #18

    Re: weidepomp, drinkbak vraagje

    Mijn - ongewapende - tuinslang gaat al járen mee hoor! Zeven jaar om precies te zijn.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •