Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: dazenval

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

dazenval

Met het oog op komende zomer wil mijn tante haar vriend voor ons een dazenval maken. Het is vooral voor Casandra en haar maatje Nuage héél belangrijk omdat die geen deftige schuilstal hebben waar ze in kunnen staan. Ik heb al wat foto's afgedruk van hoe zo'n dazenval eruit ziet. Maar ik vroeg me af of hier iemand op het forum zit die er zelf eentje gemaakt heeft. Graag zou ik weten van welke materialen jullie dazenval gemaakt is... We wouden eerst eentje van loer aankopen, maar die zijn toch vrij prijzig en we weten niet eens of ze werkelijk zoveel helpen bij ons... Als we zeker zijn dat ze echt dazen weghouden gaan we wss nog een tweede aanschaffen van loer.

Weet er ook iemand waar we zo'n grote bal kunnen vinden? Ik meen me te herinneren dat er iemand van plan was die ballen in te doen en te verkopen. Was jij dat eveline? Heb je er dan nog?

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: dazenval

Ik heb ergens een topic gelezen over dit onderwerp, volgens mij op Whoa daar was iemand ook bezig om er zelf eentje te maken.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ja, ik heb toen wel gebeld voor ballen, maar die waren op dat moment allemaal uitverkocht

Volgens mij had iemand ook een handige site gevonden waar je ze per stuk kon bestellen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Volgens mij staat er op Bokt nog heel veel over de dazenval, met foto's, werktekeningen en alternatieve suggesties. Misschien moet je daar 's gaan pluizen?

Ik geloof dat het Brenda was die een alternatief had voor de 'ballen' - de een of andere zeilbotenwinkel.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ik zal eens gaan rondneuzen op bokt

Hey,

Wiil je het resultaat van je zoektocht in dit topic posten?

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

yep zal 'k doen

Bladwijzers

Forum Rechten